Barış Akarsu - Ayrılık Zamansız Gelir-Full Albüm


1. Resimdeki Gözyaşları
Söz & Müzik: M. Ergin Soyarslan
2. Unutamadım
Söz & Müzik: Barış Manço
3. Her Şeyi Yak
Söz: Sezen Aksu Müzik: M. Mikroutsikos
4. Rüzgar
Söz & Müzik: İlhan Şeşen
5. Bir Sevmek Bin Defa Ölmekmiş
Söz & Müzik: Ferudun Hürel
6. Sevdim Seni Bir Kere
Söz & Müzik: Özdemir Erdoğan
7. Yeter Ki
Söz & Müzik: Fikret Kızılok
8. Allahım Güç Ver Bana
Söz & Müzik: Barış Manço
9. Olmadı Yar
Söz: Nilüfer Yumlu Müzik: M. Nikorlaos Karvelas
10. Hasretler Ayrılıkla Başlar
Söz & Müzik: Serhat Kelleözü
11. Hatıralar
Söz & Müzik: Mirkelam
12. Ben (Tek Başıma Şiir)
Söz & Müzik: Barış Akarsu Şiir: Hatice Akarsu


Link Yenilenmiştir..

http://www.upshare.net/?d=6F50BFE69



2 yorum:

Anonymous dedi ki...

barış abim aramızdan çok erken ayrıldın.seni o kadar çok özledikki...hep kalbimizde olacaksın

zeynep sude dedi ki...

seni unutanlar kendilerinden utansın.seni çok özledik gitar çalıp senin şarkılarını sölüyorum sen bunları okuyamasanda en azıdan içimi rahatlaşmış oluyorum.....

Yorum Gönder

 
Muzik100