Yonca Evcimik'ten yeni albüm!


Yıllar önce "Çıtır Kızlar" ve "Birkaç İyi Adam"ı keşfedip Türkiye'de ilk grup albümü yapan Yonca Evcimik yine bir ilke imza atıyor. Yeni yeteneklere kendi albümünde tanıtım imkanı tanıyor. Üstelik albüm fotoğraflarının pozlarını ise striptiz direğinde verdi. 3 yıl aradan sonra albüm çıkartmaya hazırlanan Yonca Evcimik yine denenmemişi deniyor ve bir ilke imza atıyor....

Yıllar önce "Çıtır Kızlar" ve "Birkaç İyi Adam"a Türkiye'de ilk grup albümü yapan Yonca Evcimik, bir kez daha farklı bir çalışma ile adını duyuracak. Söz yazabilen, beste yapabilen, dans edebilecek genc yeteneklere imkan tanımaya devam ettiğini söyleyen Yonca Evcimik, iki yeni grubu müzik severlere tanıtacak. Ama bu kez tek farkla. Onlara albüm yapmayacağını Mayıs'ta çıkartacağı kendi albümünde yer vereceğini söyleyen Yonca Evcimik, 10 şarkıdan oluşan bir albüm çıkartacak. Bu albümdeki 4 şarkı Yonca Evcimik'e diğer şarkılar ise yeni isimlere ait. Yonca Evcimik, bu iki grupla sahne şovları da yapacağını söylüyor.

Her zaman kendini geliştirdiğini ve müzik dünyasını 10 yıl önceden takip ettiğini söyleyen Yonca Evcimik, "Bu konuda hiç alçak gönüllü olamayacağım. Her şey ortada. Ben biraz önceden düşünüp hareket ediyorum. Yakında birçok kişi benden sonra böyle albümler yapmaya başlayacak" diyor. Albüm çalışması için fotoğrafçı Ceren Semerci’ye striptiz direklerinde poz veren Yonca Evcimik adeta yıllara meydan okudu. Güzelliğinden ve fitliğinden hiç bir şey kaybetmediğini bir kez daha gözler önüne seren Yonca Evcimik, "Dansı hiç bırakmadım. Dans etmeye devam ediyorum. O yüzden her zaman kendimi iyi hissediyorum. Ve en önemlisi kendimi yaşımdan oldukça küçük hissediyorum" diyerek meydan okudu.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Muzik100