Gökhan Kırdar - Memati (Gürkan UYGUN) Öldüm De Uyandım Rmx 2008 | FuLL aLbüm





"...Gökhan Kırdar'ın "Kurtlar Vadisi Pusu" dizisi için bestelediği "Öldüm De Uyandım" şarkısının Remix albümü..." Türk halk müziği formunun elektronik müzikle birleştirildiği RMX albümde şarkının sözlü aranjelerinin yanı sıra eserin kayıtlarında kullanılan enstrümanlar ile yapılmış yeni düzenlemeler yer alıyor. Albüm Pana Film yapımcılığında hazırlanıyor.

Yapımcı: Raci Şaşmaz
Yapım: Pana Film
Müzik Yönetmeni: Gökhan Kırdar
Müzik Prodüksiyon: Loopus Entertainment


Söz: Ömer Lütfi Mete
Müzik ve Düzenleme: Gökhan Kırdar
Solist: Gürkan Uygun


01 Öldüm De Uyandim- Solistrmx1
02 Öldüm De Uyandim- Solistrmx2
03 Öldüm De Uyandim- Enstrmx
04 Öldüm De Uyandim- Bağlamarmx
05 Öldüm De Uyandim- Divanrmx
06 Öldüm De Uyandim- Cümbüşrmx
07 Öldüm De Uyandim- Dombrarmx

Uploaded To

Gokhan Kirdar Kurtlar Vadisi Oldumde Uyandim (2008) uploaded ... at uploaded.to - Free File Hosting, Free Image Hosting, Free Music Hosting, Free Video Hosting, ...

Zshare

zSHARE - gokhan kirdar kurtlar vadisi oldumde uyandim 2008 uploaded by angarali.rar

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Muzik100